Firmy z nowego sektora

Dzisiaj wciąż pojawiają się nowe firmy, które starają się odnieść sukces proponując rozwiązania innowacyjne i obierając sobie za pole działań przede wszystkim przyszłościowe sektory, jak chociażby nawigacja samochodowa. Pierwsze przedsiębiorstwa, które już dwadzieścia lat temu chciały spopularyzować nawigację, nie miały łatwej drogi ani przez media, ani giełdowych inwestorów – dzisiaj każdy młody przedsiębiorca z mądrymi pracownikami na pokładzie jest w stanie zaproponować rozwiązania czy patenty informatyczne, które zdecydowanie zmieniają podstawy panujące w nawigacji od lat. To wyznaczanie trendów na nowo, zaproponowanie czegoś unikalnego jak chociażby wyświetlanie trasy w czasie rzeczywistym w formie czerwonej linii prowadzającej kierowcę wskazując mu na przedniej szybie trasę wyliczoną błyskawicznie przez sprzęt. Naturalnie aby wszystko to mogło funkcjonować w optymalnej formie, potrzebne są nie tylko wieloletnie testy i badania – liczy się przede wszystkim zaangażowanie całego sektora oraz stosunkowo niska cena rozwiązania. Jeśli części komputerowe niezbędne do zaprojektowania i wkomponowania takiego systemu w samochód podnosić będą wartość całego pojazdu dwukrotnie, zapewne nikt z ekonomicznych pobudek nie będzie chciał forsować na siłę takich koncepcji i przełom pozostanie jedynie na papierze.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.